decoupage,bombki ze zdjęciem, biżuteria, akcesoria dla niemowląt i wszelka inna twórczość radosna....

sobota, 18 października 2014

Czarno-białe zabawki dla niemowląt

Po długiej nieobecności pojawiam się ponownie z planem regularnego dzielenia się tym co stworzyłam;-)
Zmianie uległ też kierunek moich działań, w ostatnim czasie farbki i kleje poszły w odstawkę, a rolę główną gra maszyna do szycia i rzeczy la dzieciaków.

Na początek przedstawiam kilka czarno-białych zabawek dla niemowlaka, te są syte w całości ręcznie. 

Dzieci w pierwszych tygodniach mają bardzo słaby wzrok, najlepiej widzą kolory w kontrastowych kolorach, ich uwagę najlepiej przykuwają czarno-białe przedmioty czy wzory.
Mój Maluszek jak zahipnotyzowany przyglądał się moim ubraniom w czarno-białe paski czy kratkę, także białe grochy na ciemnym tle były szalenie interesujące.
Jako pierwsze wykonałam filcowe przywieszki do przymocowania na szczebelkach łóżeczka, zdały egzamin, zrobiłam też filcowe pingwiny ( tak, te pingwiny, z Madagaskaru) oraz dużą filcową kostkę z prostymi figurami. W pierwszych miesiącach bardziej do oglądania, ale potem będą służyły do zabawy.







I żeby nie było że całkiem porzuciłam decoupage to dwa obrazki, które wykonałam naklejając wzór z serwetki i domalowując czarno-białą szachownicę. Wykonane na podobraziu o wymiarach 20x20 cm




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz